Ralf

Levensgenieter + Bourgondier = Ralf

Need I say more?

vrijdag 18 februari 2011

Vrijdag Verhuisdag

Duizendmaal excuses voor alweer een alliteratie, maar deze is echt te toepasselijk om niet te gebruiken.
Ik mag vandaag eindelijk weer naar huis, dus over een uurtje of zo verhuis ik weer terug naar Eindhoven.
Dit wordt dan ook geen echte blog, maar even een berichtje voor iedereen het wil weten.
Tot de volgende echte blog.
(Eigenlijk voelt dit een beetje aan als verspilling van de ruimte)

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ralf, ik heb mijn intrek genomen in jouw voormalig stulpje. Ben jij misschien je tandenborsteloplader vergeten?? Die ligt hier in de badkamer.
    Ik zei tegen de verpleging: ik voel hier de geest van Ralf, ze verschoot helemaal en vroeg ben je erg met paranormale dingen bezig. Ik: nee, heb net zijn blog gelezen.
    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je weer naar het mooie eindhoven mag.

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo!! Weer lekker samen met Lauraaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen