Ralf

Levensgenieter + Bourgondier = Ralf

Need I say more?

zaterdag 28 augustus 2010

(Ver)wonderlijk

(Ver)wonderlijk!
Zit je op de bank, zie je een kat aan komen lopen, en sinds een paar dagen betekent dat, dat de andere er niet ver achteraan komt.
De eerste kruipt bij je op schoot, wil de andere dat ook, de ene wil aangehaald worden, wil de andere ook aangehaald worden.
Kom je de deur binnen heb je 2 katten om je enkels draaien: 'Aandacht, Aandacht!!!' dus je bukt om er een aan te halen, kun je maar beter op de bank gaan zitten, want dat is voor jezelf echt een heel stuk gemakkelijker, dan zitten ze vanzelf allebei bij je op schoot.
Heb je de laptop op schoot? Maakt de heren niet uit, je ziet ze denken: 'We liggen op de laptop net zo makkelijk.'
Stel je voor dat twee katten op de laptop net niet past, dan gaat de andere wel zo liggen dat hij met zijn poten en kop op je schouder ligt, terwijl hij met zijn kont boven op de andere zit.
Je krijgt als je dan Word geopend hebt, wel de meest wonderlijke combinaties van letters en tekens, en dat met een typesnelheid, die ik nooit, maar dan ook nooit zelf zal halen. Als het leger ooit een niet te kraken code nodig heeft, raad ik ze aan om een kat op het toetsenbord te zetten.
De pagina's vullen zich zonder problemen en je hebt voor je het weet een document van 25 pagina's. (Gelukkig hebben ze nog niet uitgevonden hoe ze een nieuw document moeten opslaan)
Als de een gaat drinken gaat de andere ook drinken, de ene gaat eten, en ja hoor, dan gaat de andere dat ook maar doen. Stel je voor dat je iets minder zou hebben dan de ander.
Als ze niet op je schoot mogen, of toevallig daar een keer geen zin in hebben, dan gaan ze toch lekker naast elkaar op de stoel liggen.
Het enige waardoor ik zeker weet dat het geen Siamezen zijn, is dat ze nog net niet samen op de kattenbak gaan.
Er zullen vast wel meer van deze verhalen komen, over de dingen waar ik me nog steeds verwonder. En het zal vast wel vaak over katten gaan, al of niet mijn katten.
Maar ook over andere dingen waar ik me over verwonder.

1 opmerking:

  1. Ik ben wel heel benieuwd waar jij je nog meer over gaat verwonderen. Wel erg fijn te lezen dat Mauz steeds meer zich laat zien!! Super!! :D

    Dikke knuffel van mij vanuit Duitsland.

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen