Ralf

Levensgenieter + Bourgondier = Ralf

Need I say more?

donderdag 5 augustus 2010

Wereldreis

Vandaag hebben we voor de 2e keer in 1 week, weer een wereldreis afgelegd, helemaal van het rustieke Tilburg naar (tja wat voor mooi bijvoeglijk naamwoord is er voor die stad te verzinnen?) Rotterdam.
Alweer omdat Laura zich niet lekker voelde en toch maar weer naar de dokter terug moest voor de zekerheid. Na de schokkende reis van een heel uur in de auto zitten en The Kings Of Leon zachtjes in de cd-speler aan te hebben staan, dit in verband met het niet wakker willen maken van mijn reisgenote, die me anders de oren van mijn hoofd af zou kletsen en na een heel ernstig geval van een lachbui die maar niet over wilde gaan in de wachtkamer van de arts (waarbij genoteerd moet worden, dat dit erg aanstekelijk werkte voor de andere aanwezige wachtenden, maar helaas niet voor alle balie-assistentes) na een ontzettend goede longfunctietest van Laura, en het bijbehorende gesprek waarbij de dokter het allemaal prima vond, en de volgende wereldreis voor over 3 maanden gepland staat, mochten we weer dezelfde weg terug, waarbij ik weer, een slapende reisgenote had, The Kings Of Leon weer erg zacht zongen en speelden, en ik nog steeds niet de oren van mijn hoofd gekletst had, waren we weer terug in het nog steeds rustieke, maar ietwat nattere Tilburg.
Verder hebben we bedacht om dit weekend lekker weg te gaan met zijn 2tjes, maar het is nog niet helemaal duidelijk wanneer en hoe lang. Maar hiervan zullen jullie vast wel weer op de hoogte gesteld worden.
Al is het maar op de blog van Laura.
Mochten jullie mijn gebazel beu zijn, raad ik jullie aan om te reageren, of wat ook wel eens kan helpen, gewoon niet meer te lezen. Voor mensen die het leuk vinden om oudere blogs te lezen (omdat ze toch tijd teveel over hebben of zo) kijk eens op mijn hyves, daar staat nog meer gebazel (larfk.hyves.nl)

Tot de volgende keer dat ik weer iets te spinnen heb, veel leesplezier, groeten, Ralf

2 opmerkingen:

  1. Je vergeet helemaal onze tussenstop in het heerlijke winkeltje waar we die nog heerlijkererere (ik weet het, het is geen woord) swirl hebben gehaald ;)

    Hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wacht ff..........begrijp ik het goed??
    Heb jij iets met Laura v.d.L?
    It's a small world.............mensen die ik allebei kennen dan ineens iets gezelligs met elkaar hebben. hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen