Ralf

Levensgenieter + Bourgondier = Ralf

Need I say more?

maandag 8 november 2010

Laura's day off, the other side

Vanochtend om half 7 liep de wekker af.
Om kwart voor7 dan toch maar opgestaan, terwijl Laura lekker bleef liggen.
Om 8 uur was ik klaar om te gaan werken, heb Laura gedag gezegd en lekker gaan werken.
Het was 10 uur toen ik een sms-je kreeg waarin stond "Ik ben nu opgestaan, maak er een rustige dag van."
Ach, verschil moet er zijn :P
Na een leuke dag werken was ik om 2 uur weer thuis en zijn Laura en ik naar een restaurant gegaan waar we met een vriend hadden afgesproken.
Omdat we langer bleven dan we verwacht hadden, hebben we er ook meteen maar lekker gegeten.
Na nog even wat lekkers te hebben gehaald om te knabbelen, hebben we er een lekkere luie tv avond van gemaakt.
Ondertussen is het me ook nog gelukt om Laura weer eens op een leuke manier te laten blozen... (dit wordt me niet in dank afgenomen ondertussen dat ik dit schrijf :) )
En als laatste heb ik dus deze blog geschreven, ga ik nog even genieten van een drankje en mijn bedje opzoeken.
Tot de volgende blog, die hopelijk niet zo lang als deze blog op zich laat wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten